nii palju tuusa et ise ka imestan kööhköhköhh

Gaga kontsert oli ülivõimas ja ma armastan ka The Darknessi väga, nii et minu laupäev oli oivaline. Ronisin pildistama ka eriti tuusade skull-tüdrukutega - nad olid lihtsalt niiii lahedad ma olin nagu wooooow tulge mu instakasse plz! Aga nüüd on mul nabapluusis higistamisest mandlid täiesti paistes ja kurk rohekaspunane, laman haisvate ravimite mõju all ja nean tervist. Allpool paar pilti ka mu monsterpit lookist.

Nagu näha meeldivad mulle eiffeli torni kujulised käärid, aga ma ei tea kust neid saab. See kett-sall on ka tuus, aga ta hind on lihtsalt nii rämekirves, et ma isegi ei tea kas linki panna, aga panen http://www.sightunseen.com/shop/chain-scarf/ Martin Margiela soovitab see sügis käia selliste toredate maskikestega. Weeee! Niinii need kõrvakad nunnu tühiteemantiga on ka päris tuusad, üldse hea etsy pood http://www.etsy.com/shop/sewasong Ja Christian Louboutini kingi unustasin täitsa kanda möödalibisenud kevadel. Ja see metallik tooni silmavärvileiutis on päris tuus - Ellis Faas LIGHTS Highlighter Pen.