Mida mina arvan?

Flow 2012 siis :)
Loogiline vist oleks mitte süübida diipidesse analüüsidesse vaid lihtsalt rääkida rohkem nagu sellest mis meeldis ja vähem vastupidisest. Nagu näiteks viimasel päeval ühe viimase bändina esines St. Vincent kel esinaiseks Annie Erin Clark ja kelle muusikavideote järgi olin ma arvanud, et tegu on sellise soliidse preilinaisega kes ilusasti ja staatiliselt laulab talle ettekirjutatud lugusid. Laivis aga. Oioioi. Ta on nii väike ja väle ja intensiivne ja virtuoosne ja mängib kitarri nagu naissoost Prince. Lihtsalt uskumatult vahva! Madis tõi veel võrdluseks, et oleks nagu Miranda July muusikust versioon. Veidi seksistlik lokkispäisete naiste ühte patta panek, aga ausõna, peaaegu sama andekad on nad lisaks lokkidele ka.
Otsisin youtubist välja ühe live video kus on seda kitarrivärki ka tunda, scrolligem 1:32 kellale, seal ta on.


Ja kui veidi subjektiivseid kriitikanooli pilduda, siis kahjuks-õnneks erinevalt St. Vincentist polnud Chromatics ega Feist lives üldsegi nii romantilisõhulised nagu ma plaatidelt kuulama harjusin. Björk on samas üldse teine liiga. Kõik ka kõige kaugemates vetsudes istunud inimesed pöörasid oma pead ja kõrvad tema suunas nii kui esimene häälepiuksatus tuli - lihtsalt jumalus naine. Muide vetsud olid puhtad ja alati paberiga. Tagasi naiste poole pöördudes, siis mulle väga meeldis, et esines niiiiipalju naisvokaliste. Kuidagi peale Folgi Mehe Laulu ja Positivust kus oli umbes nagu 0,5 naisesinejat 827462 mehe peale, oli hää tunda - tussudel on powerit! Et mehi mitte laita, siis Kindness ja RBMA DJ'd on ka jätkuvalt armastatud ja kõvad. Kahjuks kohalikke räppareid ei saanud üldse kuulda kuna 65 tuhat inimest astusid esimesel võimalusel ette ja pähe ja varbale.

Siis veel juhtus selline asi, et seisime me Müürilehe Heleniga kuskil enne mingit kontserti ja siis tuli meie juurde üks ilus preili ja küsis, et kas tohib oma blogi tarbeks pildistada. Ma olin kohe muidugi jee tohib ikka. Ja siis kui me seisime ja tema fotograafi ootasime ütles ta, et teate mul on selline tänavamoe blogike nagu Hellooks. Minu nägu tegi selle peale nii :DDDDDDDDDD OFKORS MA TEADSIN SEDA BLOGI. Nii et ma siis nüüd reblogin siia ka ennast ja teisi kes Flowl Hellooksile silma jäidhttp://hel-looks.com/
  
Ja siis veel enne kui eluga edasi minna näitan meeleldi omaenda iphonesiat Flow, Kiasma, Helsinki, OMA SÜNNIPÄEVA ;) ja klemmude teemadel. Muide muide muide, üks tuus juhtum juhtus veel. Kiasmas oli käimas uuekooli koomiksinäitus ja rahva omaloomingu seinale joonistasin ka ma oma panuse, ning see sai postitatud twitterisse Kiasma enda poolt. Milline au!