geishad ja toolid

Design Piimast reblogin väga nunnut kontsepti mis meeldib mulle isegi mitte seetõttu, et uu majanduskriisi ajal vajame suuremaid rahakassasid vaid pigem isegi seetõttu, et diivanil niheledes olengi juba diivani sisse kogunud täitsa normaalselt rahhi :D Aga siin siis Pedro Gomes tegi rahakassa-elusuuruse-tooli-kontsepti.
Ja siis vana hea kadekops kuraator kaevas välja erituusa tõestusmaterjali teemal - Geishas are the original hipsters! Või siis Geishas are the original moeprohvetid. Need on 1900 aasta paiku tehtud tundmatu fotograafi ülesvõtted ja üldse mitte fotoshopatud fäänsid plakatid, täitsa sellised mustrid ja toonid olidki Jaapanis ujumisriiete moes, Harajuku tüdrukud on puhkusel võrreldes nende tädidega.


Ja QooQoo giveaway ärajagamine heldekäelisus on käimas ka - http://uustuus.blogspot.com/2012/08/qooqoo-siison-arajagamine.html

PS. MA LÄHEN GAGA KONTSERDILE HOMME FAKKJEE! Haters gonna hate, aga mina armastan muusikut, kes kirjutab oma sõnu ja viise ISE, mängib pilli ISE ja paneb hullu (Kanye hakkas Kardashaniga käima, keda mul nüüd ikka armastada.) Muide tunnen siinkohal vajadust jagada Marc Jacobs afteka videot, mille minuteada postitas aastal 2009 Kanye oma blogisse ja mis omalajal muutiski mind heiterist laaveriks.

PSPS. HOMME ON HOOVIS KIRBUKAS, MINA, ÕDE, TEISED TUUSAD NAISED MÜÜMAS, TULGE POODLEMA, DJ'D JA JOOGIKESED ON KA. Homeless Couture kell 15:00 https://www.facebook.com/events/217684195026726/