sa meeldid mulle!!



I like You! On selline facebook-põhine tuusemat sorti kraami oksjon-shop.
Miks ta mõnus on on see, et ta on lihtsalt väga lihtne ja uueneb väga kiiresti. Ostu sooritamiseks tuleb lihtsalt tahetud asja alla kirjutada "I like You" ja panna messagetesse inf kuhu ja kuidas soovitakse pakike saada. Nii et kaegem, mul muide on kohe tulemas ILY's isikliku tänavastiili nädal, nii et ma ei saagi tavapäraselt pidzaamades tööl käia vaid pean kena olema :/
Siia siis paluks: https://www.facebook.com/ilikeyouvintage

Veel selline lugu, et mina ja Karl otsime omale tööle praktikanti/praktikante meie käe all õppima ja meiega projekte kaasa tegema. Mis tähendab siis päris õiget reklaamiagentuuri praktikat ja geniaalsuse puhul tööd ja muud põnevat. Täpsemalt saab siis meie aktsiooniga tutvuda pampampam Taeva fesarist. KLÕPS SIIA!
Ma siin veits illustreerisin olukorda näiteks meie Fizzi beebsudega.

Ja kosmeetilise loosi loosin selle nädala jooksul ;)