drop dead tokyo tore päev ja internetiõppus

Lisaks kõigele allascrollitavale tuli täna trükist minu rõõm. Jube tuus, et mu põhisõbrants Marilyn Jurman kellele sunniviisiliselt Instagrami installisin irvitab just sama Anne & Stiili numbri kaanel kus ka minu sotsiaalmeedia minipiibel. Loodetavasti peale seda lugemist on veits selgem mis on Foursquare, kuidas skännida QR koodi, teha asjalikumat sorti newsfeedi, shopata ebays ja paypalida. Kirjutise mõte tuligi sellest, et ikka ja jälle seda nii siin kui seal küsitakse, kust saapad sain ja kuidas siuke foto tuli, nii et nüüd saab üheselt ja korraga paberil kõik selgeks tehtud. Wooho!






Mu aju täitsa projetseeris mulle teadmise et ma olen jaganud suurema rahvahulgaga teadmist Drop Dead Tokyo fesarilehest mida omakorda tutvustas mulle Karlos. Aga aga aga vaatan et polegi. Ekstravagantsed Jaapani inimesed. https://www.facebook.com/DROPTOKYO

Aga täna seisab veel ees Couleur Caramel'i meigi saamine Siluetis ja ajakirja Mood tarvis fotole jäämine Maiken Staak'i luubi all ja Kints Viguri sünnipäevamine. Säärane toredus.