mehi ja värki

Mul kael valutab nii rämedalt ma ära ei sure aga jube vastik on. Igastahes. Näete siin on kolm erinevat meest, nad on üpris erinevad, aga natuke nagu sarnased ka, sõbrad nad vist omavahel poleks ja bändi ka ei teeks, aga tänaval naerataks üksteisele sadaprossa.
Pärinevad erinevatest blogidest mis ka teistele meestele tuleks inspiratsioonikasulikuks - 



Miks siis kael valutab ma täpselt ikka ei tea, eile oli esimene mõte, et sellest et Gorõ Lana kontserdil vangutasin pead nii rämedalt räpi rütmis et lihtsalt varsti on mul lihastes Hulk kael ja see on kasvuvalu. Ja siis meenus et ma käisin ju Kristina Viirpalu moeshowl ka ja olin nii õhukeselt riides et öise Mac Donalsi tuuri ajal võisin täitsa külmetada. Aga keda kotib tegelt. Mu jalad on ühes teises blogis! Woho! http://p6drad-teel.net/~liisa/FHL/?postid=550