eesti keeli ärajagamine!

Niisis Solarises pesitsev Dolce Vita on mõnusalt varustanud mind võimalustega teha rõõmsaks ennast ja teisi. Seekordne ja esimesekene ärajagamine baseerub sellel, et jep huuled vajavad värvi ala MaxFactor ja jepjep mulle lihtsalt räigelt meeldis Bjorn Axen'i juukse-toodete graafiline disain ja pakendid. Ongi sellised aristokraatlikud rootsi kunni tooted :D Nii et tänasest päevast nädala jooksul võib siia alla kirjutada, kas tahaks võita kogu seti korraga MaxFactor - ripsmekas - MaxFactor - huulekas - BjornAxen - juuksekreem või oleks rohkem võitjaid ja iga toode läheks erikoju? Ja siis veel küsiks et kumba huulevärvi tahaks - punane, kuldne, pruunikas, lillakas? Nädala pärast ütlen võitja nime ja see siis läheb ilusasti DV-sse id kaardiga ja saab oma varanduse täitsa for free :)


Enda peale sai ka topitud testvormis Bjorni ja Factorit. Seerumiga jumestuskreem on kindlalt üks lemmikumaid nüüd, isegi võrreldes kallimat sorti kraamiga mida proovinud olen. Šampoonides tooks välja selle et täiega kenad näevad välja, sellepärast võtsingi testida plus nad ei lõhna hüpermagusalt ja kuigi vahel on hea olla nagu kõndiv vaarikas, on vahel just tuusem lõhnata oma parfüümi mitte juuksetoote järele. MaxFactori ripsmekas 2000 calories jättis väga naturaalse looki. Ja noh täielik seiver on ka AnnejaStiili poolt auhinnatud juuksepuuder. Siinkohal presenteerin teile oma hommikust paistes lõusta PADJAKAAAS ja kössis juukseid VS puuderdatud juukseid :D Hull värk, väiksena olid moeajakirjades sellised võrdlusfotod mu lemmikud. Kuhu me jõudnud oleme!
Ja siis selle nunnu 1956 Pininfarina Fiat Multipla Marineiga tervitaks ka mehi kes vbla ka vajavad juuksehooleduskreemi või võiks osaleda oma naiste terviseks, kui minu mees mulle kraami võidaks ma oleks küll nagu MINEEEE kui tuuus! Kommentaariumidesse siis paluks, sõberid ka ärge tagasi hoidke ma valin võitjad mingi randomaisiga nii et isegi mu vanaemadel on šanssi.