tuus kootud trussik ja nännn

Ma suht juba tänase seisuga issandjumal 3 aastat või? Ei vist ikka 2 aastat tagasi tõin Taiwanist omale siia külmale maale kaasa kootud villased hallid shortsikud ja nad on olnud ülimalt asendamatud new age karupükstena mida kanda mitte riiete all peidus vaid täitsa peal. Igastahes nüüd leidsin veelgi kudumeid, päike paistab aknast, aga Madis käis koeraga väljas ja ütles et ikka külm oli, nii et polegi ehk liiga teemast mööda. Tubli kuduja on Annie Larson:
http://www.allforeveryone.com/

Muide! Uustuus hakkab nüüd hulga regulaarsemalt tegema igasugu giveawaysid parfümeeria teemadel. Ripsmetušidest šampoonidega meeste lõhnadeni välja. Esimene tuleb vist juba see või tulev nädal. Weeee. Tagamaadest seda et nunnu Dolce Vita parfümeeria shop Solarisest ja õigemini üks väga armas-ilus-kift Helen võttis minuga ühendust ja küsis et kas ma tahaks ise proovida ja lugejatele ära anda Gucimucisid Max Factoreid ja muud mõnusat ja ma olin nagu MUIDUGI! Vot selline tuus lisa nüüdsiis :) Siinkohal küsiks teilt kamraadid, mis teil vaja oleks? Et millest puudust kõige rohkem on vastu kevadet ja suve? Lõhn? Jume? Ripsmed? Juuksed? Huuled? Ja mis brandid huvi nigu pakuvad? (ja ma ei mõtle Remy Martin'it) öhöh.