tagasivaade kuskile kus ma polegi käinud nigu

Alguses ma mõtlesin et ma ei reblogi seda sest ma vist olen niimitu korda Fred Butlerit upitanud ja nüüd ma ikka pöördusin tagasi omaenda Pinteresti ülevaatama (manjakk) ja mõtlesin et no jauram ma ikka pean selle asja ära arhiivistama, nõnda magus. Dossier London Fashion Weekilt raporteeris neid fotse. http://dossierjournal.com/

Ja siis veel eile käisin siison-i Silveriga shmunchil, see on siis kui pole veel õhtusöök ega lõuna ega hommikusöök ja brunch ammugi mitte, mugid niisama mingit creme bruleed. Ja õpetasin talle 12% kõigist oma sotsiaalturundustarkustest selgeks. Madis ütles mulle et ma olen veits jobu ja peaksin konsulteerimisrahasid küsima, nõustusin. Öhöh.




Aaaa ja reedel oli ju see Beself moeshow, ja enne seda ma ei mäletagi kas neljapäeval sai avatud Valge Klaar ja nüüd kus Pello meie paraadfotosid kogub on nii hea kohe edasi pasteda :D Ja Kostja sai ka 5 aastaseks laupäeval, minu väike vana koer <3 Ja eesti laulu võidulaul on kaamli munand, kuid Ott on Vasaku-jala-reedes tohutult tuus ja hea.