värvi puhastuus

Lumi tuli maha (nagu näha) (mul on jälle Murdocki hooaeg), hankisin omale polaararheoloogi Sorel saapad juhuks kui nüüd või millalgi maailma lõpus tuleb -76245276C külma. Allahinnatud olid, rotivärk. Madis õnneks ütles et ma olen nendega nunnu, tegelikult näen välja nagu taani suurpere ema, mitte et see nunnu ei võiks olla.

Iphonide tarbeks taaskord on tublid disainerid vaevatsenud, natuke see roosiline julla meenutab ujumismütsi mis mul lapsena oli ja koos juustega peast ära tuli, hää et iphonidel juukseid pole. http://www.switcheasy.com/



Sellised kotikesed ka väärivad tähelepanu, puhas värk. IKUYO EJIRI, TURQUOISE POCHI-MON PURSE -  http://www.shopacrimony.com/womens/ikuyo-ejiri-turquois-pochi-mon-purse



Isiklikust maailmast isetegevustki aka tool ala kaseke. Üritasin leida ka inspiratsiooninäidised, aga ei leidnud. Igastahes ülikooli ajal tutvusin sellise naivistiku mööbliga kui õigesti mäletan siis 60te või 70te teema, kus olid samasugused kasekesed jalgadeks ja rohelised riiulid ja pukid peal, sealt oli juba ammu idanenud soov ahvida. Igastahes tundus ainuõige see katkine tool prügiruumist ära vedada ja leitud sai veel üks koide poolt ära söödud kahe jalaga tool. Ning sündis KASEKE.



Tahtsin veel näidata armsat Tallinn Dolls jõulushuudi tiimipilti, kus ilus Liisi on omakorda superwoman. Besty-minu-sukakates :) www.besty.ee

R2 Aastahiti gaalal sai ka käidud, teemaks olid 90ndad, enamus inimesi olid kahjuks tavaliste igavate riietega. Kuna mina ja Madistor aga oleme nagu me oleme, siis pingutasime täiega üle ja nägime välja nagu tõsised kollid, traksipüksid ja seitlid pea keskel ja täismäng. Nii lõbus kui Tanel Padaril meil vist polnud, kuid väga lõbus oli sellegipoolest, vutimune sai ka. Nomnom. (Jep ma olen neiu traksides, peace märgiga, krunnidega, juukseklambriga, silmalaineriga ja india täpiga keset otsmikku, pildistas Liilit :) )