skeletid ratastel

Ma olen olnd nii lasik blogija ja nii töine töötaja see nädal et see on uskumatu. Ja täna pole isegi teisipäev, üldse neljapäev on ja ma muudkui teen ja teen ja töö otsa ei saa. Samas mul on armastust ka. ma ei tea miks ma alati selle idiootse täiesti toimimatu Tammsaare tsitaadi otsa oma ajuga komistan kui ma tööle mõtlen. Sellel pole mingit seost.Võiks isegi öelda - ka laiskvorst saab olla armastatud.
Eriti kui ta nüüd postitab sitaks palju asju korraga.

Eile olid stokmanis leti juures sjuba 30 sendised piparkoogid ja karl oli nagu need on hullult head aga ei mina piparkooke söö kuni lumi normaalselt maha tuleb! Mehe jutt noh. Ja nõnda võluväelgi ilmusid mu bloglovinisse sellised kollikesed. http://www.thinkgeek.com/homeoffice/kitchen/e9de/

Ja siis selline tüüp nagu Ron Arad disainis jalgratta mis on täitsa teistsugune kui muidu. Oktoobris said kõik W hotelli külastajad selle rattaga sõita, see asub omakorda kuskil Leicester Square'l ja nüüd müüakse ratas oksjoni raames Elton John'i AIDS foundation'i heaks maha. https://www.facebook.com/wlondonhotel

Ja siis veel selline isiklik jutt, et taaskord tegi aastakene ringi peale ja saime Karliga juba neljandat korda mõelda ja higistada Just Film'i treilerit. Ja nii ta valmis sai. 3D mees on Anton Toomere, kaamerakunn on Johannes Arro, musa tegi Andres Nõlvak, tekste animeeris Reims ja muidu kompoti keetsime algusest lõpuni kokku mina ja Karl Saluveer my friend. Omaltpoolt veel märgiks ära et tegu pole otseselt lastefilmide festivaliga, vaid ikka sellisega kus on täiega filme täiskasvanud lastele nagu me kõik oleme. Endal jäid kavast kõige enam silma Toast ja Pingviinipoeg Lolo esmakordselt tänapäeva ekraanil :))