biit me with glam

Reedel oli siis glämmilaat 2011 müüsime kuis jaksasime, kokkuvõttes müstiliselt rottide hindadega sest polnud soovi koju vedada asju. Üldjoontes tundus mulle et möödunud aastatel oli klientuur kuidagi branditeadlikum, aga arvata on et majanduskriis on oma jälje inimestesse jätnud. Muidugi juba laupäeval lõin ma oma kasumit sodiks Humana 1euro päeval. Höhöhö. Jelena Rudi tegi minust väga impulsiivseid fotografeeringuid, näiteks rebase laip peas.

Mis veel olulist on juhtunud on see, et kolmapäeval mees mul avas päris oma muusikabüroo, kus saab käia teisipäevast-reedeni kella 13-19 ajal vinültse näppimas ja tellimas ja kuulamas. Biit me. Maakri tänaval asub seal kodukal on kõik selgitatud kuidas tulla. Point on igastahes selles, et kui sa armastad muusikat ja soovid et artistidel oleks jaksu seda salvestada, peab muusikat ka ilusti ostma ja kui sa tahad muusikat koguda, siis on ikka tuusem kui ta sul füüsiliselt katsutav on mitte "ou mu muusikakogu on biljon faili kuskil kettal". Mis on veel huvitav asi mida tuvastasime biidi avamise ja õnnelike klientide galeriid vaadates, et vinüüle ostavad enamasti väga hotid mehed. Siit võib ise omad järeldused teha miks võiks veel musakogumist alustada. Höhöhö. Vot sellised arengud mu peres, ja Kostja töötab ka nüüd seal poekeses tal on oma pesa ja kõik jutud Maakris. A ja sealt saab veel natuke särke osta ja Dmitri Gerasimovi vildikmaale ja klepse võtta ja redbulli :) http://www.facebook.com/biitme