Igastasjuminahaige

Leidsin leiu mida arvatavasti hakkavad peagi massiliselt jäljendama kõikvõimalikud kohalikud tegijad, nii nagu see on juhtunud kunstripsehetega, barbipeadega ja isegi kõrvasulgedega. Aga ega kätt ei saa ette panna ja ideed hõljuvad õhus nagu ikka. Igastahes. Essa kelle versioonis see mu ette sattus on ISLAY TAYLOR! http://www.islaytaylor.com/ Ma olen korduvalt mõelnud et ühed saikoasjad on need geelküüned ja kunagi jaapanist ostsin endale kohe mitu pakki hullumeelseid plastküüsi ja vahetevahel on vaja läinud. Aga iga päev sellist kunsti endale külge monteerida, pappi välja käia ja siis nõusid pesta, koera jalutada ja nina nokkida, selleks peab olema tõeline Madaam. Igastahes nüüd on see kunst leidnud surematu rakenduse, väga kaunis ka.

Ja kui ma vahepeal jätsin unarusse meestebiznesi, siis Christian Louboutin nägi samal ajal hullumeelselt vaeva ja kleepis või tikkis ehk siis lasi oma orjadel paigaldada ühtede meessusside külge ogasid. Samuti väga kaunis! http://www.christianlouboutin.com/

Samal ajal kui orjad naelu teipisid istusid Jaapanlased laua taha ja otsustasid, et esmatarvilik oleks leiutada lisaks nendele tujule reageerivatele kõrvadele millest kõik kirjutavad ka ühed laelambid mis näevad välja nagu jäätisepallid jäätiste küljes. See on jällegi siuke idee mille peale tahaks vinguda, et miks ma ise selle peale ei tulnuuuuud.

Siis veel vahepeal toimus Bonni Sünna ja Tallinn Dolls gaala. Mõlemad ürrarid edenesid ja majad olid puupüsti rahvast täis. Ise olen vahelduva eduga olnud kuu aega migis rögases bronhiidilaadses asjas, kuid hetkel olen väga keskendunud ravile ja enam väljas ei lulluta. Gaalad on läbi ja varsti tuleb minireis Viini-jee! (Ühel fotodest avaneb võimalus jälgida seltskonda a'la pildistage meid koledaks)