külastused platvormitel

Mida rohkem stuffi toimumas seda raskem on midagi kirja panna.
Üks jalg seal ja teine siin, trolololo.

Neljapäeval käisin vaatamas ja žüriitamas koolidevahelist moeshowd MOSH Kadrioru Saksa Gümnaasiumis http://mosh.planet.ee/ ja see oli VÄGA VÄGA tore. Tõsiselt. Nii häbi hakkas tegelikult selle üle kuidas vahel supereelarvetega täiskasvanud inimeste asjad on nii käkid samas kui keska õpilased suudavad täiesti tavalisse kooli päris runway püsti panna ja täiesti toimivad kollektsioonid luua, kus on nii teemat kui stiili kui kantavust ja isegi päris õiged modellid. Igastahes mina tahtsin kõigile anda esimest kohta ja olen lummatud me noorsoost ja vanad tegijad peavad tõsiselt tööle hakkama endaga, sest paari aasta pärast on siuke konkurents kaelas et oioioioiooo. Õnneks. Üldistav jutt muidugi, nii seal kui taamal on erandeid muidugi. Kahjuks mul pole pilte ja ei tea kust saab, aga võitjaga tehakse enivei fotoshoot ja eks ma siis sheerin seda.

Aga aga aga mina leidsin ebayst mini-jalgadega inimestele täieliku paradiisi. Kuni 37 jalale naistele ja kuni 42 jalaga meestele saab tellida tehasetoodetena täiesti high-end Gaga'de ja Niki Minai'de poolt kantavaid jalatseid. Mul läheb kindlalt loosi paar paari. Ja et keegi teine neidsamu nüüd ei telliks siis, siin nad on, kui näen linnas teisikuid lõikan jalad maha, teisikul siis :D http://myworld.ebay.com/istyle-shop/

Ja siis veel hakkasin vaikselt tilgutama oma töid behance.net-i väga keeruline on mingeid normaalseid salvestisi leida asjust mis tehtud, sest nii kui midagi saab valmis, siis selle asemel et perfektsed fotod sellest teha hakkavad juba uued projektid pihta. Samas parem nii kui vastupidi. http://www.behance.net/helvetika