vurrvurrvurr vurrr

Kui hommikul on laual roos siis rapsan käega rõõmuhoos.

Kutsukostjal oli sünnipäev, tänan südamest kõiki klemmusid kes külastasid-õnnitlesid.
Fibit ja Kuldnõel said läbi, Annega esiltesime humana nahkpükse üritusel, ma isegi ei tea kelle nahast nad on, aga väga mõnus pehme. Tahtsin, et Anu Samarüütel oleks kuldnõela võitnud. Nikanaka.

Ja siis jälle juttu uustuusadest asjadest mis asuvad mu nina all, nimelt uus laul on Antoninal väljas. Kirjutasime seda Ervin Trofimoviga (Opium Flirt) kõik puhta koduküpsetis ühe vana süntesaatori helidega. Ja kuidagi läkski nii et ta on juba R2 nädala pala ja ma olen rõõmus ja segaduses ja väsinud ja kujundused tegin seekord ka ise, kuna nad tegelikult pärinevad muusikavideost mis on veel ahjus.


Ja kuigi mul on veits kokkulepe enesega, et pole pointi sartoralisti ega designboomi edasi blogida, sest neid jälgivad kõik enivei, siis ma ikka kuidagi nüüd tahaks sheerida neid prille ja seda telkut. Nagu tervikut või nii.


Kohe on tulemas mu vintage teksad postinuga ka, tulevad usa-st ja väga lõbus et vanade rääbakate teksade eest peab rõõmsalt tollimaksu maksma 17 eurot. Tänks. Samas tore müüa ei küsinud isegi postikulu ega midagi. Niiet see tollimaks on nagu karma liiga hea diili eest :P
Sellised päris 70te show altlaienevad Wranglerid on. Ühühüüü!
http://www.etsy.com/people/shopambrosia