President Dolls Jess

Nagu ma ka ise meediast loen nüüd ja olen siin salatsedes maininud varem, tegin koostöös Mari ja Karoliniga Tallinn Dollsile ühe vineerist lõigatud ehete seti. Minu poolt tuli siis puidusoov, kaasa mõtlemine ja graafika. Kontseptsioon, higi, pisarad ja raske töö aga Tallinn Dollsilt endilt. Laura Kallasvee tegi mõned fotod (ühe mu lemmik eesti modelliga ever!) ja ma siis sheerin omakorda ekstra-eksklusiivselt oma kavandeid : )

Väga mõnus projekt oli, lahe on kujundada ikka nii, et teed midagi mida ise võiks kanda ja Ehedale eesti disainilaadale on kutse siin http://www.facebook.com/event.php?eid=152143004842564

"Kalamari tragi meeskond ja Viru Keskus kutsuvad Vabariigi aastapäeva puhul Sind esmakordselt Eestis toimuvale disainilaadale: EHE EESTI :)
23. veebruaril, kella 12 - 19, leiad Viru Keskuse aatriumist hulgaliselt eestimaiseid ja Eestist inspireeritud disaintooteid."

Väga tunnetepuhanguline vurrvurr jutt sai nüüd, aga mis seal ikka mis seal ikka!