mustuus

Fashion Bomb, mis on selline poollahe tumedale nahale kalduv moeblogi peab vanakooli tumedate modellide kuud. Päris mõnusalt leide on. Princess Elizabeth of Toro on üks huvitav tüüp.
Samal ajal koguvad aga Eesti naised jõudu kinkimaks Kongo naistele härga! Jeesjees, kahjuks on selle projekti suhtes tekkinud teatud umbusk, kuid ma usun et see on tegelt täitsa tuus mõte ja whyy not! http://www.facebook.com/pages/Kingime-naistepaevaks-Kongo-naistele-harja/171148119597457
"Tegemist on kodanikualgatusega. Minu nimi on Janne Terve ja ma kutsun üles kõiki hoolivaid inimesi annetama 1 euro, et naistepäevaks saaksime kokku 200 eurot, sest just nii palju maksab üks härg."


Ja ma omakorda lisaks näo jääst pühkimisele tegelen jätkuvalt kosmeetika testidega Cosmo tarbeks, siit on veits näha kuidas näeb välja küünelakki test :D Höhö. Käisin eile draamas Siim Nurkliku tekstil baseeruvat Kas ma olen nüüd elus vaatamas, oli vahva. Ja siis veel selline uudis et minul + Tallinn Dolls-il valmib vabariigi aastapäeva puhul üks ehete kollektsioon! Eksaitment on sees, sest ma disainisin, aga produkti pole veel füüsiliselt näinud. Eks varsti saan. (Pilt on niisama ühest mul kõige lemmikumast TD kleidist).