tuuskull

http://stores.ebay.com/no822accessory
Kui ma niivisi ringi googeldan ja loen, siis mingi öökulli kultus on üle käinud nii 5 aastat tagasi kui paar aastat tagasi kui ka nüüd. Ma ise ostsin paar aastat tagasi endale H&M-ist ühe öökulli kaelakee ja olen hullult komplimente saanud sellele ja kiidu-ahne-ahvina tõin nüüd kopenhagenist veel ühe taolise. Aga kuna need on saanud mingi peamisteks eheteks mul, siis kuidagi rott koguaeg kahe ehtega ringi käia ja otsisin Ebayst välja eriti hea hiina müüa kes müüb väga väga väga väga erinevaid ja tuusasid öökulliehteid ja muud. Ootan nüüd postipoissi nagu kevadet, selline sõrmus ja kett on teel. Saatmine oli muide TASUTA ja ehete hind mingi 3-4 euri.

Sheerin siia ka oma öökulli kausta, kokku guugeldatud kullikultus eh.


Jaaaa lõpetuseks üks minu enda tehtud loom.