hixseptuus

Bloglovini newsfeed pole ammu toonud minuni sellist väärt edasisheerimist-kopikättimist!
Erilist tähelepanu JALATSIDKI saavad.
http://www.hixseptshop.com/




Mul olid ammu tekkinud parema silma peale kaks nähtamatut valget täppi ja kui ma nüüd oma muude imelike sünnimärkidega nahaarstil käisin, selgus et need kaks täppi on mingid rasvakogumid. Whaaat. Igastahes täna kõrvetati nad ära, trammis inimesed istusid minust eemale kuna silm oli paistes nagu parmul, seega ka mu äärmiselt hipster kasukas muutus samuti bomzi rüüks. Aga inimestest trammis mõtlesin ma seda, et hullult palju oli neil guccimucci feik bling kotte. Ja siis ma mõtlesin vaikselt, et kui nad poleks nende superpuper vöösse tõmmatud bling sulejopemantlitega kompunnitud vaid mingi minimalshikiga, siis polekski aru saanud et keskturg on ühe sellise koti kodu.