tuuswell

Juhtuski nii et Stella Maxwell koputas mu uksele ja ütles, tsau helene, tead ma saan aru et agyness oli su eluarmastus, aga vaata ma olen täiega siledam ja noorem ja pole ennast veel ogaralt kortsu pidutsenud. Vali mind. Ma siis ütlesin talle, et oot las ma googeldan. Oot oot. Oot. AAAAAAAAAA!! Niiiiisugune tüdruk.

Et siis 20 aastane iiri-britt kellele meeldib blondie ja skräbl ja tokio ja totakas kokkusattumus - ta toakaaslase nimi on helene. Äääh, väiksed lollused mille üle rõõmustada.

http://models.com/models/stella-maxwell 


Vaatasin pöffi moefilmide programmist ära selle red carpet asja, väga mõnus oli. Eriti meeldis Pohjanheimo kõne enne filmi. Kõigile kellel on plaanis moeasjadega tegeleda soovitaks seda filmi jep. Räägib see siis siitsealt staaride ja moetööstuse veidrast teineteise najal elamisest ja fännide lullutamisest. Peale filmi oli esimene mõte, et eesti tööstusest võiks ka sellist dokki teha. Nagu postsovietliku väikelinna moesaagad, kuidas asju tehakse ja promotakse ja kantakse ja elatakse võrreldes suure maailmaga. Miniglämm.

Banksy filmius sai ka vaadatud. Räigelt läksin närvi selle Terri peale. Kohe liiga räigelt, aga õnneks teda kui tegelaskuju pole olemas ja väikse googeldamise taktis selgus, et ta nagu on küll selline veits hull ahv aga kogu see superkunstnikuks hakkamise osa oli spetsjomm Banksumehe lavastatud, et jällegi pruuvida oma pointi tänavakunsti ja kommertsi teemadel.

Iluauhindade värk oli tuus, üldse detsembri AnneStiili number mul meeldib. Nagu ma ennustasin võitis ženjokk. Sai näksida kaviaari ja vutimuna ja enamus inimesi olid kostüümidega täiega vaeva näinud. Ma tulin jooksuga töölt ja kapsasin mööda fäänsit põrandat ringi lögaste suurte kontsatute talvesaabastega. Dokumenteeritud on õnneks vaid ülaosa. Höhöhö.
Minu ja Anne kõrvale oli sattunud seisma ilutööstuse neiu kes teadis et ma olen pärit Laagna koolist ja ka seda, et ma käisin möödunud nädalavahetusel Tartus läbustamas. Ja kui see tunduski spuuki, siis mida ma siis kirjutan igalepoole oma tegemistest mmh. Kumb on manjakk kokkuvõttes. Ehh.