saapad ja anne

Täna sajab lund, täna on mu õe sünnipäev ja täna sain ma esmakordselt kasutada ainsad häid talvesaapaid kogu eestis.
Tuhandeid minuteid otsisin ma ühtesid korralike talvesaapaid, just selliseid et oleks päris nahast ja lambavillased seest ja mitte niisama lambavillased vaid just et ka varbaosas lambavillased, sest varbad on ju need mis külmetavad mitte sääred. Jees saapatootjad, väga üllatav eksole. Ja siis trendexpressis olidki nüüd lõpuksometi ühed päris korralikud lumberjacki saapad, karl pakkus välja et neid võiks müüa koos lambalihaga, nülisid lamba ära, tegid saapad ja järad veits lihhi. Tublid saapad. 1400.- Sisse on kirjutatud simple chic, google eriti ei ütle midagi selle kohta.

Kingituse mis teen õele postitan veits hiljem, seda lihtsalt peab sheerima aga kui ma nüüd sheeriks siis ta näeks enne pidu ja nii ei saa. Aga seniks selline pilt.


Ja siis Anu kinkis mulle megatuusa mängu, Decision Dice. Seal on selline alus ja veeretad täringuid ja siis on seletuste raamat et mis värk toimuma hakkab elus. Selgetnägijate tuleproov here I come. Ja noh lihtsalt ilus karbike on ka.

Tuvastasin ja vaatasin üle ka Kristiines oleva Marks and Spenseri, nooh, oh seda helvetika fonti pakikestel ja oh neid küpsiseid. Riided on muidugi 40+ aga nipetnäpet on põhiline. Pmtselt ma saan aru miks Gok Van peab seletama naistele et paks on ok olla, kui igas rimis ja kaupsis müüdaks selliseid häid küpsiseid nagu inglismaal oleks isegi mina how to look good naked kontestant. Kristiine on õnneks kaugel ja 3 pakki küpsiseid mis ma pühapäeval ära sõin jäävad pühapäeva. Fak need küpsised olid head..

Mul tulemas üks pääääris tuus projekt, millest femme juba veits rääkis, aga aga aga sellest ma ka esmaspäeval vist pigem : ) höhöhö