sanna-manna

Kaikkimaikki mina haluan kommi! Moimoi.

Ma ei oska millegagi alustada kuidagi. Nii.
Kui teed sellist blogi nagu uustuus ja sul on mitutuhat lugejat kuus, siis võib leida maiust suust. Höhöö.

Paar päeva tagasi sain meili, et kas ma oleks huvitatud tsekkamast uue disainiga kultus-komme Fazerilt. Ma olin nagu JAAA. Ja täna tõigi kuller mulle nunnu paki kus sees Marianned mis said disaini Sanna Annukkalt. Ma olen väga härdunud jne sest fazeri sokolaad on mu elulemmik ja nüüd niivisi austatud saada on suur rõõm. Ja ma sain veel lisaks sellise kandiku kuhu on kõiksugu juurde kirjutatud asju.
Disain ise on täitsa khuul, väga klassikalises Sanna stiilis, kui sa ei tea Sannat, siis tea, et ta on teinud näiteks Marimekkot ja näiteks Keani plaati mille disainist on palju jahutud.
Marianne puhul olid tal aga piirangud peal, sest 60 aastat ühtekas olnud disaini oluliselt muuta ei tohtinud, nii kohtuski etno-sanna ja marianne igavesti triibuline kujundus.
Sanna on disaininud isegi võugi jaoks. Selline tegija piff.




ps. See et mul on komme ja värki ei tähenda omakorda, et ma ei tunneks millestki puudust. Nagu näiteks Chronicles of Never Corpus Callosum Eyewear prillod kuluks alati ära.

psps. räige nohu on ka ja helen läheb taiwani tagasi ja plektrum sai läbi.