amulmeeldibtuus

Selle asemel et olla disainipimm disainiööl olin hoopis Anna Williams ja käisin kino sõpruses Tekkenit kaklemas tournamendil. Osalejaid oli mingi kari nokudega inimesi ja siis mina ja Anne, kes kahjuks langes päris alguses. Mul õnnestus veits äässi kikkida ja kui ma omakorda ka surin (napilt) ja tahtsin mingit rematchi siis korraldajapoiss ütles et äkki teeme eraldi tüdrukute võistluse. Whatt? WHATT. whattt... Ma siis võistleks nõnda et ühes käes üks pult ja teises teine, vasak jääks kindlalt alla. Tekkeni nädalavahetuse lõpetas Scott Pilgrim ja rõvedad ahvid mu kõrval, kes pärinesid kuskilt Abjasaluperseojast loopisid eesolijaid toiduga ja katsusid teineteist lakkamatult. Aga fim oli muidugi väga hea, ootan täiega juba ülejäänd koomikspartii ekraniseeringuid.

Aga mul meeldivad Kevin Francis Gray skulptuurid. Kui saan oma aia siis ehitan sinna midagi sellist kindlalt.


Ja veel meeldivad Esquivel kingad mis maksavad 8 kilo. Öäkk.


Niiveel meeldivad mulle ansambel The Like uue sinku peal olevad kleidid, ja niisama ka on need eided täitsa sõbrannaksolemispotentsiaaliga.


Klas Ernflo story-poster meeldib ka väga.



Jaaaaa Armor Jewelery mis on küll mingi 3 kilo ringis maksev kuid erinevalt kingadest õnneks vajadusel isevalmistatav meeldib ka väga väga.