ja ei torm ega vihm mind ei murra

Aint et tuju teeb sitaks ebaheaks.
Samas kui nüüd mõelda sellele mis ma kõik sünnipäevaks sain ja mis kõik on juhtunud head, siis kuigi ma ei tahaks võiks ma sellesama vihma käes ka tantsida.
AITÄH IGASTAHES SA TEAD KES SA OLED KEDA MA TÄNAN!
Printsessite ja printside teemaline päev on peetud. Siit on siis näha et ma sain gigateemant sõrmuse Sandralt ja siis oli Bonapartest selline TORT ja siis ema õmbles mulle sellise rüü ja siis veel kiivri ja ratta sain ka ja kui keegi seda varastama ronib ma vannun et ma leian värdja üles ja tirin kõik jäsemed otsast, või siis lasen seda teha oma sõbral lasnamäelt kelle hüüdnimi on Tjerminator. Ja siis ma sain veel tähtsatelt tähtsat mis ei jäädvustunud piltidele, aga oluline on sellegipoolest.


Ja veeeeel tehti minust foto mis läheb gigantselt Tartu kaubamaja peale, samas ma pakun et universumis on olemas 2,8 inimest kes arvavad ära kes pildil on. Aga hea supermodell ongi ümberkehastumise spetsialist. Creative Anne Vetik/Madis Ots, stilist Liisi Eestimaa ja foto Kalle ja teine karu on Hannes <3



Vihma sajab ikkaveel nii rõvedalt, et me Karliga ei saa minna lõunale ja sureme nälga.

Ja täna avatakse Fankadeelik juuksur-pood-asi, lähme vaatama.

PS. Veits sünnareportaazi ka Liina Stein'ilt http://lynastein.blogspot.com/2010/08/printsesside-sunnipaev-helene-vetik.html