barcelona trabaho noh

Kui ma enne mõtlesin et higine on olla, siis wowiwowi kuidas ma eksisin. Tere kleepumise pealinn.
Üldiselt niivisi töörutiinis ei saa ma aru miks paljud klemmud on barcast maailmalõputus vaimustuses, väga tore on, aga ma olen hetkeseisuga veel ikka tokio/peterburi armastuses.

Tegelenud olen siis Tallinn2011 juunioride superrvõistluste telgi disaini ja püstituse ja koordineerimisega, muutunud selle käigus paariks päevaks ŽENSHINA-ks pearätis nagu näha ja kokkuvõttes kõik toimib ülihästi, töötab veebistriim ja inimesed teevad meie mänge kaasa ja on rõõmsad, söövad kama ja kõik on tuus. 

Ja kuna kõik on tuus siis tegin täna shoping spreadi, kõik asjad kokku siit fotsidelt, narmastega sokid ja tegelt veel kaks paari sukki ja 3 paari jalatseid ja kleit ja püksid ja pluus ja veel üks kampsun mida pildil pole jne pmtselt üle 10 asja läks kokku maksma kuskil 80 eurtsi, selline sünnipäeva kingitus siis mulle (2 nädalat ette) mu koerale ja lillad saapad on ka mehekesele. Hunnik ebavajalikku ja rõõm ala säästur.

Ja striimi siitsamast barca tallinna telgist saab siit piiluda: http://tallinn2011.org