PLAY BOYz

Madisel on täna sünnipäev! Lauril on täna sünnipäev! Probably veel igast inimestel on! Yo!

Eile käisin R2 Pikniku saates Urmas Vainole end avamas, ja ma ütlen uhh. 2 tundi. KAKS tundi. See tähendab seda et jõuab ajada palju pada lisaks mittepadale. Ja kui ma enne kuulasin üle robini juttu samas saates ja mõtlesin et kohati oli see ikka mingi möku jutt, siis häbi mul on, kuna selline pikk formaat tekitab väga palju mõtlemist enda üle ja asjade üle millele pole sageli lihtsalt aega mõelda ja siis peab kiirelt reageerima ja homme vastaks võibolla teisiti. Samas see adrekas ja eufooria mis sellest vestlusest tekkis ei last mul magada veel pool ööd. Ehksiis midagi seal ruumis juhtus.

Igastahes, kuna minu eus on sünnad täna kahel seksil mehel, siis siis Siis pühendan neile väikse Playboy jalapiibli 1969 aastast. Kahju et nii hea ajakiri sai ajapikku nii mandunud. Aga need jalaveerud on siirast laavi täis!

Ja siis veel kui eile koju jõudsin oli mu laual suvine Buduaar, kus ma mögisen suvemoe teemadel. Ja ohoo ohoo, korrektor pole põhimõtteliselt midagi välja jätnud. Ehksiis esimest korda minu ajakirjades figureerimise ajaloos sain ma rääkida nii nagu ma tegelikult räägin ja see on shitload tuus. Ma arvan et nad oleks isegi sõna shitload ära trükkinud kui ma oleks nii ka öelnud. Väga kõvv, kuna mul endal on aint koledad riided siis Tallinn Dolls mind riietas ja pilti tegi Priidu.