isetegevus ala Frédérique Daubal

 Etsiis Frédérique Daubal lõikas moeajakirjadest selliseid näopilte ja tegi neist maskid ja siis pildid ja steitmentiks on "mida tähendab olla tänapäeva prantslane". Mulle tundub tehniline idee on siinkohal muhedam kui tagamõte, samas kui tagamõte aitas sünnitada eesmõtet on hea. Tegin ka oma kontoripäeva tuusemaks väikse Twiggy lõustaga.

Tartu Antonina live oli megatundega, Bella Mang oli ekstra lava ehitand ma sain mingi ülikõrgel väriseval postil chillida. Hotto hotto. Järgmine kord TULP laupäeval Rotermannis 16:00.

Täna rooman vaatama seda seksjalinna värki, eelmist pole näinud + ajapikku olen muutunud antifänniks. Botokstädide invasioon pole minu maailm. Aga lõbus saab olema enihau ja siis Helen tuli Taiwanist tagasi 1:0 rõõm minu kasuks.

Visuaalne sõnakõlks ka mis hommikul pähe tuli. Lovealone.