roosad zombid

Siin ja seal ja siin ja siin.
Reedel sõidame tüüpidega Haapsallu et vaadata fantaasia- ja õudusfilme ja jäurata zombiparaadil ja haapsalu on muidu ka lahe linn hirmsa pruudiga tornis ja veel paari asjaga. Olen eriti laisalt otsinud oma zombie-kostüümiks pruutkleiti mida verega ära määrida, aga siiani kõik ka sõprade abiga leitud kaltsuka leiud jäävad kusagile plusminus tuhande eegi ringi.
Mis kaltsukatel viga on? Nagu KES ostaks tonniga omale kellegi võibolla eriti õnnetult abielus olnud vana pruutkleidi ja mis ta sellega teeks?
Aga otsides meigiks inspiratsioone leidsin hunnikus tuusasid pilte Toronto 2008 zombie-walkist. Ja siis veel selgus et -
23.aprillil Haapsalus toimuval zombiewalkil valitaks välja kolm kaunimat zombiet.
Sul pole vaja teha muud, kui muuta ennast zombieks ja tulla Haapsallu paraadile. Ilusamate zombide vahel läheb loosi kolm Max Factory poolt välja pandud kosmeetikakomplekti, mis sisaldavad suurel hulgal erinevat dekoratiivkosmeetikat lauvärvidest huulelõigeteni.
Vajalikud aksessuaarid ning zombie make-upi koolitus Haapsalu Kultuurikeskuses Grimmiõdede abiga alates 17.30, rongkäik algab kell 20.00 Tallinna maantee ja Posti tänava ristmikul Haapsalu kaubamaja ees.

• • • • •

Ja siis teemast mööda aga mu südameteemasse lähemale kui mööda. Olen alati armastanud heleroosasid juukseid. Alates mingist No Doubt perioodist, peatudes FLCL animetegelasel Haruhara harukol, jätkates Marie Antoinettiga. Aga mitte selline magenta nilbe roosa mis on ka täitsa tuus, vaid just helehallikas beebiroosa. Isegi suutsin saavutada 6 aastat tagasi selle effekti mingi vene turult ostetud juuksetoonijaga (uhu endast ka üks pilt siin höhöhö), toimis. Siukse kogumi picce olen kogund ajapikku.
Niiet naised huvitavat värvi juustega kellele ma tänaval järele vahin, ma ei vahi sest olen loll oss, vaid ikka austusega, ise hetkel kartul kuna suur värvimine andis mingihetk juuksekarvade arvul tunda.
picture source: Google