IWALY EDGAR VALTER

Suur sõnelus oli mul väiksena nagu.. materjalide, moe, karakterite ja sadakordaläbilappamise raamat. Lihtsalt vahid ja vahid ja nagu okei ma olen koma, ei ma olen hüüumärk ikka, ja kõik läigib ja on roosiline ja nii liikuv appi appi. Tegelikult leidsin ammu aga olin promotigu, head inimesed skännivad Edgar Valterit - http://edgarvalter.blogspot.com/ ja sealt ka sõnelus.

"Teie jutt üks naljavärk on! Tähtsaist tähtsaim hüüumärk on!"


Aga muidu ravin oma röganohuköha, kehvik olla on, ila tilgub, kiired ajad, peaks asjalik olema, apua. Mitu kilo tatti võib ühe väikse inimese seest välja ujuda, uskumatu.

A mu eksmehe maakodu oli muide Edgar Valteri ekskodu omakorda kus ta joonistas pokusid ja asju, tunnen end natuke rahulolevana, et olen saanud seal olla ja näha mis ta nägi. Tobe aga tõsi.

Need ruutudega kummikud ajavad närvi mind, täiesti ebasümmeetrilised odavad välja veninud ruudud ja loll läikiv kummimaterjal. Öääh.