taiwantuus

Hahahaaaaa
Ma isegi ei oska vist enam meenutada läga ja lund millega pean peagi taas kohtuma. Täna oli meil siin edukaim shoping-spread ühes Häli sünnaga ja sellepuhul kinkisin ma endale mingi 9 asja ja kõik on broke. Mul vahepeal tuli meelde et pfff mul ju pole talvesaapaid ja peaks neid tsekkama ja sellepeale tuligi ära sadatriljon kleiti. Istu, viis.

Hiljem täpsemalt topin pilte kõigest tuusast aga täna eraldi lisalt nii uustuus asi et wopipopi vajab mainimist siuke asi Taipeis nagu Eureka Eureka Eureka. Kunstihingega välimusele tähelepanu pööravad tüübid peavad tuusa poodi ja me tänase shoplusega sattusime ka nende pildiblogisse. Hurraaa. Ülemaailmsus on tuus.
http://www.wretch.cc/album/eureka117
Ja siis töötlemata fotoose kuna mu arvut on katki. Kraammis Eurekas lesis <3

Kohalikus hollikas kannavad naised sätendavaid kaabusid, olematuid sortse ja all you can drink jooke.