mobiil katki pea täis vatti

Veits üle nädala tagasi katkines mul mobiil, kindlasti mitte seetõttu et ma aastavahetuspeol ise ka trepist alla kukkusin rääkimata mobiili kukkumistest ja muudest hukkumistest. Enivei ta hukkus. Ja peale seda kui 2 päeva oli suht feil kommunikatsioonideboris elada, hakkasin ma täisvõimsusel otsima uut mobiili. Kriteerium: võimalikult väike, võimalusel klapiga, mingit värvi mis pole must-hall, kindlasti ilma puutetundliku ekraanita, mugava kena menüüga ja suht minimal. Brausisin läbi kõik poed nii laivis kui veebis, mis meil siin eestis on ja täitsapekkis siuke koledus on letis lihtsalt vali käki või käki vahel.. BÖAHUJSHJAGDasfjhfs. Brausisin ka ebay läbi ala kirjutasin otsingusse - pink cute cellurar phone jne. Höhö. Kuidagi pikalt täna lasen, enihau. Lootusetult hakkasin läbikäppima veebilehekülgi omavaid siukseid maffia-lombard-gazudatut-tjelefon jne poode. Ja siis leidsin Mustika keskuses mustakal mingi poeke toovad välkarist suht siukseid mudeleid mida eestis pole, oh appi eesti menüüd pole neil aga kui po see veel on. Ja sealt tuli mu beebi, Sony Jalou. Jeeeee. Päris haige miukse nusperduse pidi läbima selleks et leida föön millel on kõik vajalik plus välimus ja sisu ja üleliigset kama ka pole. Nagu mingi abikaasa otsing.


Aga mingi hetk peale seda sain ma aru et mu pikaajaline säästmine ja rahakogumine on viinud mind selleni et saan sõita külla Helenile Taiwani. Ja peale telefoniostu, hankisin ka piletid. Ja siis hankisin mõistuse ka sest Taiwanis on ju kõige ullem tekniik üldse. Ning rikkumaks oma tuju leidsin kohe siukse poe mis on nagu nikanaka mida hullud föönid mingi tuhande krontsiga. Niiet arvatavasti Karlile toon ma sealt midagi veel erakordsemalt tuusa kui Jalou. http://www.lightinthebox.com 
Vahepeal kusjuures ma tean oli siuke virma nagu spesialphones ja toodi eestisse pidulikult igasugu kraami, aga nüüd nende kodukas ei töötand niiet ei tea äkki uus äriidee eksole.