Avatuus


Suht peale esimest filmitundi mõtlesin et fak kuidas minu avatar välja näeks, ma loodan et mitte nii nagu see käkk. Höhöhö

ps. Jaanuari Cosmos ongi uustuus asjast see blogijuttude intekas, ja toimetaja toimetas mu ametinime AD (art director) DJ'ks. Tekitab küsimuse mille ülesehitusest võiks leida roppusi : ) jee


psps. Aastahitt oli okoko, ma ei tea seda laulu mis võitis a kiluvõiku vutimunaga oli väga nomiz. Aastavahetusel sõin ka kilu. Enihau kuulsin komplimenti seal aastahitil, et näen välja nagu la roux aga nüüd pildilt vaatan et näen välja nagu nõid. A see et tädi saatejuht oli riietatud lady gaga'ks oli imo ullult tuus ja kreisi värk. Huvitav kelle idee see originaalis oli, mulle toimis.

pspsps. Antonina'le tegime fesarisse klubi ka, sest kontserto nüüd viimati kogus miljard inimest ja tundus et nüüd ongi käes vajadus meid ühendamaks. Peost vidio ka seal üleval. 

pspspsps. Tegelt on päris uustuusasid värke millest trükkida, aga küll jõuab <3