loomastuus

Loomad on tuusad, ÕUES SAJAB LUND! Ma ostsin just saapad millega on võimatu lumel käia ja rooman täna Milana raamatu esikale (rooman romaani esikale hõhõ). Kich kuubis ühesõnaga. Ja veits loomakichi ka. http://www.thesecreatures.com toimib mulle täiega, ja miks ma säärane idioot varem ei teadnud sellest saidist ei tea, aga kostjale igastahes ei jõua ära tellida tema näoga sein-kausi-kinnitust.




Nagu ikka ei tea ma täpselt kes uustuusa lugemis statistikas täpselt figureerib, niiet mainin ära et ma olen tohutult naiivselt rõõmus ja manjakaalselt uhke enda üle, sest ADC Estonia disainiauhindadel saan olla üks züriikestest. Niiet pliis totally on üleskutse ikka saata oma khuule disaintöid! Aktiveeruge, aega on 11 jaanuarini.

Konkursil osalevad ainult Eesti Vabariigis registreeritud firmade ja/või Eesti Vabariigis alalist elukohta ning elamis- ja tööluba omavate autorite poolt loodud tööd. 
Iga konkursile esitatud töö või tööde seeria osavõtutasu on 300 krooni+km.
Konkursil osalevad ainult need tööd, mis on esmakordselt avaldatud, müügikanalisse jõudnud, kasutusele võetud jne mitte varem kui 01.01.2009 ja mitte hiljem kui 11.01.2010. Konkursil osalevad ainult Eesti Vabariigi seadustele vastavad tööd.