tuus pill!

Ma ei tea mida siia ette kobiseda, aga me vahest massoga saadame üksteisele kenade pillide pilte, ja need pillid pole tsikid ega tillid. Ja mass peatub siis pikemalt, tänn-tänn-täännnn!! \m/
(ja madis sul läheb ka ühes "artikli" kohas suu muigele ma olen selgetnägija!)

Nii.
Helene küsis, kas ma oskaks midagi uutest ja tuusadest kitarridest kirjutada. Enamus kitarre, mida võib tuusaks pidada, ei ole kahjuks uued, seega on käesolevas valdavalt vanad pillid.
Alustuseks mõned, mis ka tänapäeval tootmises, seega saab iga hipster oma emobändis ka uhiuue relvaga omapärane olla.
Epiphone Aistreamer; Gretsch Bo Diddley; Tenayo Violin Guitar




Nii. Nüüd vanemate juppide juurde, mis mulle silma on jäänud oma omapärasusega. Kõiksugused biitlite ja hendriksite kitarrid on piisavalt tavapäraseks kujunenud, et neid siia mitte postitada (kuigi enne violin guitari tõin välja).
Esmalt pilt, millest üldse Helenega antud teemaline vestlus alguse sai.


See on Eddie Van Haleni teema, tema on alati väga stiilsete pillidega mänginud minu hinnangul. Võta kasvõi teipi ja kopeeri ennast kitarrijumalaks.

Teine artist, kelle pillid pigem nilbusega silma paistavad, aga mida siiski võib tuusaks pidada, on Prince oma  mereelukate ja harfide ristsugutisi meenutavate kitarridega.

MegaTuus Prince'ikas, küll vasakukäelistele.

Neid peamiselt Aafrika mandril levinud kitarre tehakse tegelikult tänapäevalgi. Ma ei kujuta ette selle pilli saundi, ja kas plekkpurgist üldse midagi head võib välja tulla peale Pepsi.

Päris piisav juba, aga mainiks veel ära, et kuigi kvaliteedilt olid Tšehhi, Bulgaaria, Rumeenia, Poola jne sovietiaegsed kitarrid vadavalt kehva kvaliteediga (kuigi oli ka üksikuid erandeid), siis välimuse pealt nad end tagasi ei hoidnud. CheesyGuitarsist mõni lemmikum siia toodud:

Kes ei tahaks endale kõlariga kitarri??


Tonika rapes you

Ma annaks inimesele, kes laseb linnukujulised kitarrid masstootmisse, oma Jeremy Clarksoni autogrammiga bussipileti.

Üldse võiks tänapäeval lisaks isehäälestuvatele robotkitarridele ja kokkukäivatele mõttetustele või liigse saundipedetsemsega tegelemisele rohkem tähelepanu pöörata uute välimuste ja huvitavate kitarride loomisele. Hea saundiga pillil võib olla ka omapärane välimus. Muidu kitarrlus hääbub ja isegi Datarock viskab kidramehe välja. Eritellimusel tehakse huvitavaid värvilahendusi, saab Warmothist ise jupid tellida ja midagi välja saagida jne, ainult loovust on vaja. Ja enamjaolt ka palju pappi. Oskuste puudumisel kontakteeruga Kuldari või Genaga. (vt. ka http://www.rada7.ee/?s=f&k=4&id=1861&p=0&highlight=zenja)


Okei, tsau.
ps. Aa, ja kui kedagi võiks huvitada, siis minu enda omanduses olnud kitarridest on mu lemmikud välimuselt:

Mihkel.