vanatuus shott

VIHMA SAJAB AGH!
Ja Anne hakkas vaikselt püsti panema oma creative töödega ja modellindustöödega blogindust. Mainin seda mitte veresideme tõttu - milles meid annega tihti süüdistatakse mis on äärmiselt absurdne sest midafakki ma teha saan kui mul on andekas ilus õde mingi mitte rääkima temast ja mitte castima teda sest ta on mu õde v. vaid jes mainin seda seetõttu et khuul on. 

Aknast väljapoole jääb roheline telk, kus noored justkui nõukogude kartulimüüjad külmetamas on. Kui kurb. 

Minu sees elab mingi bakter ja seetõttu ei tee ma nüüd pikemat aega shotte ja see pole absull seotud sellega, et vaatamindis on nüüd snäpshoti sektsioon. Millest arvan ma seda, et see võiks piirduda ikka endapildistatud snäpsudega, sest neil on nagu rohkem seda tänavarealismi tunnet kui guugeldatud piltidel, hinge nohhh.
Ja näppides seal neid snäppe tuli mul meelde et uhuhuuu ma ju käisin paar aastat tagasi elupikal jaapanitripil ja pole ühtigifotot sellest ajast avaldanud. Jeeeeesss.. Siin siis mõned tuuslused, need haiged kujud elevantidega on muide mingi 2 meetrised.  
Viskan nad vaatamindi ka varsti üles, siis saab reitida (daaa).