bufet kosmosa

Noksi eeskojas rippumas on armsakene plaku mis ütleb et 12 september aka laupäeval siis, hakkavad noored eesti disainiklemmud müüma värke Polümeris kell 19 ja peale seda siis pidutsema (75.-). Kosmosepuhvet. Nujasiis paraleelselt sain ma kirjakese Johanna Eenmalt et äkki see oleks uustuus teema, ja siis ma googeldasin seda Johannat ja kuna tundus kena tüdruk siis wai nott. Tsekkasin järgi stuffi millelaadne müüki siis tuleb ja jagan seda ka. Tadadaa. Hevimentali värk siis ja Katrin Ainson jne. Hevist mu lemmiksärk on forever Väino oma. Kreisimatrjoshkaamööbiga. Kuigi ma jälestan umbmäärase v kaelusega lõikeid.
Voooott. Ja ennem seda siis laupa hommikul võib ronida Telliskivisse, sest seal on biidi kohvik ja võibolla ma orgunnin klemmusid müüa kümne eeguga tuusasid asju ära <3



ps. Kuna eelnevalt vaatan et peol olid nylon-kollaste-küünte mimm ja segase näoga Robert Randma, peaks okk olema :**


psps. Uues AnnejaStiilis on minu lõust juuksevärvide osakonnas : )) Siuke nägu on peas võrreldes normaalsete naistega, nagu mulle ikka VÄGA meeldiks juukseid värvida. Ikka VÄGAA. Pmtselt nii ongi ju.