linda, clapon, chanel ja unrealistic hair


Kõik algas sellest et mu potisoeng kasvas välja ja Madis mainis Linda-looki.

Aga enne Agynessi oli Milla Jovovich ja enne Millat oli Linda Evanglista. Ja koos Lindaga oli Chanel ja hiiglaslikud kuldsed klõpsuga kõrvakad, ebareaalsed juuksed ja hunnik supermodelle kes tänaseks on vanatädid ja uusi selliseid ei tule mitte kunagi. Vanatuus.
Lets play naked twister Linda Evangelista.

Ja koos Linda fännihooajaga tahaks totally saada endale neid Chaneli klõpsukaid, ja ebayst isegi saab !! aga hind on 100-400 fakin dollarit, ja minu mällaritsemis peostiiliga ei raatsi ma neid kaotada. Niiet samast ebayst leidsin ma hunnikutes aseainet: ebay otsingumootorisse sisestame: Clip On Earrings Vintage. Jaaa-aa tellime hunnikutes 5-10 dollarisi asju. JESS! Ma eimäleta paypalli paroole fak.


Koos muude asjadega leidsin veel khuuli vanakooli Vougi kaverite lehe http://www.coverbrowser.com/covers/vogue/3


+ Ostsin studio line juuksegeeli. hahaha!