UUDIS Jaapanist

Mida kahjuks jääb meil süüa ainult silmadega!? ahahaa... Mummulised kobrulised maailma-armsad mobiilid. Väga kahjulik toode, räige kättesaamatuse sündroomiga. Ma nüüd ootan et mu sõbranna Kadri tõlgiks ära mulle et mis seal nende telefonikeste kõrvale kirjutatud oli.... niiniinii.

Hel_ReedelTibud kadrii, saad sa aidata mind, ma tahan uustuusa kirjutada neist mobiilidest aga ei saa muhvigi aru, et kus ja mis ja kas müüakse jaapanis : ))
kadri kuidas sa leiad siukseid asju :)
Hel_ReedelTibud no mul on omad veebid mida ma jälgin : ) mis seal kirjas on siis? kaaadriii, mis sa piinad mind
kadri ei piina, ma olen tööl, hetkinen, mai saa roosat koera hoida kui ülemus istub aknalaual kõrval, aprillis tulevad müüki, mingite desainerite ja telefonifirma kooperatsioon, lifestyle design ikkagi, nimi IIDA (innovation, imagination, design, art)
Hel_ReedelTibud mingit aadressi ka neil?
kadri täpi telefoni nimi on sobivalt Dotsu Obsesession - dots obsession
ja koera oma on Minu koera helin
käekott on kosmosesse mineku handbag, händobägu
Hel_ReedelTibud : )) khjuuuut, aga mingit ekstrainffi, et kust saab tellida vms?
kadri oota, mul võtab aega
http://iida.jp a alles 4.17 läheb lahti, kui ma õigesti aru saan

Ja kunstnik on Yayoi Kusama!