Baby Wit-tuus


Samal ajal kui Camille Allen vorbib väikeseid beebisid ja on pannud neile shokeeriva nimetuse Marzipan babies, et inimeste esimene aww reaktsioon asenduks ouwhatafak ma ei söö feetust! reaktsiooniga (tegelt need on tavalised keraamilised kujukesed), on üks teine klemmlus teinud midagi palju tuusemat.
Ma eiole beebi ja mul eiole beebit, aga forever ausõna ma pole näinud me tänavatel palju beebisid kes sarnaneks mingi beebiga kes kuskil ajusoputaga ütleb et ou ma oleks su beebi. Midagi sellist.
Cut the crap.


Online pood Baby Wit (10 punkti perversse nimevaliku eest) pakub aga midagi kontseptuaalsemat kui tavaline pits või traksikud. Ma alustasin browsimist jäätiseauto t-särgist. Ja avastasin et nad ka re-prindivad ja valmistavad asju päris retro materjalidest ja printidest, ajast mil me jooksime ringi oma väljaveninud punastes sukapükstes ja marati t-särkides. Jeee!