puuduv tuus (fibit)


Fibit totally on vallutanud Viru keskuse. Sõitsin eskalaatoriga Rahvaraamatust ja olin soetanud väga moeka raamatu Generation X by Douglas Coupland ja sealtsamast eskalaatori pealt nägin õnnelike pooledukaid emosoengutes poisse ja neile tagasihoidlikult käsi püksi ajavaid tüdrukuid. Ja kõndisid nad rõõmsalt mööda papist lava mis asetses aatriumi keskel ja mõtlesin ma sellele et seekord eitunnegi ma üldse end fäshionviikiga seotuna sest sõbrad on juba nii vanad ätid kõik et nad ei modelli ja tänavune fibiti plakatki on väga magus ja nunnu (again) kuid täiesti plain, mul ei tekiks kahtlustki selles et see "oma toode on". Äkki ongi hea samas, et when in estonia do like stonians do, fäshion is bäk in tallinn ikka. Aga miks siis on nii et kõige esimesem punane superkhuul foto-poster on siiani nagu way uuem ja tuusem kui see tegelik uus. Nõrgaks on jäänud värk, trüki peale on raisatud, pindade eest tasutud, meikar ja muud värgid aga ma lihtsalt ei taju nendes nunnudes lühikestes kätes ja blondis rulludega molus mittemidagi tuusa. Tõesti ilus on, aga mood eksole. Seletage ära mis on mood ja okei ma mingi langen eiteamillesse. Aga mul on ju totally õigus ka, keemia puudub seekord.

Aaa täiega kahju et ma päris õiget ilma kirjadeta pilti ei leidnud 2008 fibitist. Aga aimu annab.