Missbehave





Ma ei tea kus ma elanud olen, võibolla olen ma lihtsalt elanud seal kus ma räägin sama keelt milles ma hetkel trükin aga ma tõesti olin täiesti missed out sest ma ei teadnud Missbehave ajakirja olemasolust. Ja siis ma sirvisin mingit siukest blogi nagu seda on http://blog.philthy.us/ ja seal 5 päeva tagasi räägiti et mingi muusik nagu Santgold on uuel Missbehave kaanel ja kõik on väga khuul. ja no kaane kujundus ja kõik muu pani kohe otsima et miskeskusmida ja võibolla väärib see ajakiri tellimist way enam kui mingi wallpaper ja muu stuff mille numbritel ma enam vahet eiteegi.
AAaaaga cover galleris leidsin ma ainult mingi 7 numbrit niiet maailma kõigerohkem ajast maast värk polegi. Kogu teema jätab küll väga naisteka mulje aga mulle naised meeldivad ja selles suhtes on hea vaadata ilusaid ilusti riides meigitud naisi, meil pesitsevatele NaistegaKaantelAjakirjade mittevägatuusa maailma kõrvalt.
Endast siis kirjutab Ajakirja kruu, et neile meeldib et urban kultuur nii tuus on Ja nad on multifunktsionaalsed, noored, inteligentsed ja seksikad pihvid jne. Nu tegelt sellisel juhul ma jääks esikaanele ootama ka mõnda meest näiteks, oleks kõvv. Päris oma hinge veel sellele ajakirjale maha ei müü aga kuskilt mõne numbri võiks saada. Ja eks kahjuksausaltöeldes NYCi donwtown gossip meile midagi ei tähenda. Aga ilus kodukas on neil ka ja laiendame silmaringi. Mõnus et see on nagu mingis blogivormis tehtud ja selline niiöelda tarbitav.